Våra tjänster

Kontakta oss

The birdman

Kundcenter

Kundcenter tar emot alla samtal vardagar mellan kl 8-18 och du får alltid prata med någon person som jobbar på banken.

Du har tre val när du ringer oss:

  1. Telefonbanken Självbetjäning.
    Öppet dygnet runt. Välj 1#
  2. Telefonbanken Personlig Service.
    Öppet vardagar 8-18. Välj 2#
  3. Kundcenter.
    Öppet vardagar 8-18. Välj 3#
Ingela

Boka tid

Här kan du enkelt boka tid för möten och rådgivning i din app/internetbank. 

 

Se till att ha pushnotiser påslagna i appen för att inte missa viktig information från oss. 

Våra kontor

Här hittar du information om alla våra kontor. 

Boka tid för familjejuridik

För att boka tid hos våra jurister är du välkommen att kontakta din rådgivare, ditt närmaste kontor eller ring oss på tel 0570-848 00.

Bedrägerier

Här hittar du information hur du ska gå till väga om du blivit utsatt för bedrägeri/bedrägeriförsök och hur du förhindrar att drabbas. 

Om du inte är nöjd..

För oss på Westra Wermlands Sparbank är det viktigt att du som kund är nöjd med vårt bemötande och med våra produkter och tjänster. Är du missnöjd och vill lämna ett klagomål gör du det via länken nedan. 

Support och spärrservice

Digital support 0771-97 75 12


Teknisk support och guidning när du använder bankens digitala tjänster.

Digital support för privatpersoner

Digital support för företag

Mobilt BankID support 010-49 49 188

Spärrservice


Förlorat ditt kort i Sverige? Öppet dygnet runt.

Spärr av kort 08-411 10 11


Förlorat ditt kort utomlands? Öppet dygnet runt.

Spärr av kort +46 8 411 10 20